Jeg har søgt op og ned, og ingen forslag virker. Placeringstjenester på min telefon er tændt, og har aldrig været slukket. Hvert device, jeg ejer, inklusive 4 computere, der aldrig engang var i Mexico med mig, viser standard relevante mexicanske resultater, når jeg søger efter noget. Det er selvfølgelig relateret til min Google-konto, men jeg kan ikke finde en måde at tvinge den til at genlære, hvor jeg er. Lige nu kæmper jeg bare for at få den tilbage til engelsk, fordi jeg ikke kan finde de rigtige indstillinger, og den åbenlyse “Skift til engelsk” prompt dukker ikke op længere, som den gjorde for et par dage siden. Jeg har prøvet at logge ud og ind igen, manuelt skifte min region til USA og vende den tilbage til “nuværende region”, genstarte telefonen, slå lokalitetstjenester til og fra, rydde browserhistorik på alle enheder og mere. Har du nogle forslag?
Redigering: Selv når jeg logger ud af min Google-konto, rydder al browserdata og foretager et søgning på en computer, der slet ikke har været i Mexico med mig, får jeg stadig mexicanske relevante resultater på spansk. Jeg river mit hår ud her.
Redigering igen: Selv på en ny Ubuntu-installation på en maskine, der aldrig har været i Mexico og aldrig har været logget ind på nogen Google-tjeneste nogensinde, får jeg mexicanske relevante resultater på spanska. Det er som om Google tror, at min hjemme-netværks-IP er i Mexico.