Det er alt, hvis nogen kunne hjælpe mig med at vælge en. Jeg hører meget om Mullvad her, men er det til disse enheder?
Endnu en stemme for Mullvad. Tidlige brugere af WireGuard, tredjeparts sikkerheds revision, åben kildekode-venlig, anbefalet af WireCutter. Jeg flytter mine tjenester til dem
Jeg tænkte også på at flytte til Mullvad, og jeg vil faktisk prøve dem i en måned for at se, hvordan hastighederne / servicen er. Hvis det er dårlig, kan jeg altid få en refusion, inden de 30 dage er slut, og det er ikke et stort tab, bortset fra tid.
Jeg er bekymret for, at de kun tillader 5 enheder pr. konto. Jeg deler min konto med min familie, og blandt os bruger vi omkring 8 enheder ad gangen, hvilket er grunden til, at jeg roste PIA, da de begyndte at tillade 10 enheder pr. konto.
Det bliver svært at overvinde dette, men jeg vil hellere skære ned end at få mine data solgt til den højestebyder.
Desuden koster det $66,15 USD om året på dette tidspunkt. Ikke sikker på, hvor stramt dit budget er, men dette kan være en dealbreaker, hvis det er tilfældet.