Arbejde fjernarbejde i Brasilien

Hej! Har nogen erfaring med at arbejde fjernarbejde fra Brasilien? Min kone er brasiliansk og permanent bosat i USA. Vi har adresse i begge lande og bankkonti i begge. Hendes amerikanske arbejdsgiver insisterer på at betale hende via PayPal, mens hun er i Brasilien. Har nogen prøvet dette?? Vil hun modtage Real og skulle konvertere tilbage til USD hver gang? Hun er virkelig bekymret for gebyrerne og den konstant skiftende valutakurs

Jeg har masser af erfaring, selvom jeg nægter at arbejde med PayPal. Bliv betalt via Zelle, Venmo eller bankoverførsel direkte til din amerikanske bank for at undgå PayPal-gebyrer. Når pengene er på din amerikanske konto, kan du sende dem via Remitly eller Wise samme dag. Deres gebyrer er ret små for servicen. Du kan nu endda bruge Pix fra amerikanske banker til brasilianske banker via Remitly. Deres servicegebyr er $5 fast for op til 10k USD til øjeblikkelig overførsel.

Jeg bor i Brasilien og arbejder deltid for en NGO i USA. De betaler mig direkte enten til min bankkonto her i Brasilien eller i USA - ligesom enhver anden legitim direkte indbetaling.

Dette er 100% fordi din kone’s arbejdsgiver ønsker at undgå skatter / rapportere korrekt til IRS. Dette ville være en advarsel for mig.

Glem ikke, at hun stadig skal aflevere skat i USA. Og USA kan også annullere hendes GC, da hun ikke bor der længere.

Bare få dem til at betale med en amerikansk PayPal konto og tage pengene derfra ind i en amerikansk bankkonto. Der er masser af kort med lave eller ingen gebyrer for hævning i Brasilien.