Denne fejl har kostet mig hundredvis af spil (den kobler mig fra uden grund, mit WiFi er ikke problemet, det sker for mange af mine venner)
Jeg troede det var mit WiFi, smh
WiFi-signal er ægte dårligt på mobil. På min iPad 2019 får jeg 50 ping og tilfældige spike til 250, men på min PS4 er jeg konstant 5-10
bruh jeg spiller med 30-50 ping på mobil og det sker stadig, det er så irriterende
Efter nærmere inspektion og undersøgelse fandt jeg ud af, at dette kan ske under spil på WiFi, cellulær data eller personlig hotspot.
For at løse dette, skift serverregionen fra Auto til den med lavest ping. Hvis du bruger iOS, gå til Indstillinger > General > Baggrundsappopdatering og sæt det til “WiFi & cellulær data”, gå et skridt tilbage og sørg for, at Fortnite er tændt.
Samme her, det jeg gør for at fixe det er bare at tænde en VPN, når jeg oplever lag, og så kan jeg fortsætte med at spille, men det er super laggy på VPN, så jeg slukker det igen efter et minut og spiller videre. Jeg bruger X-VPN fordi det er gratis. Det kan forstyrre stemmeklaringen, hvis du spiller i party chat, men i det mindste bliver du ikke smidt ud af spillet. Jeg foreslår også at genstarte appen efter spillet er slut.
Det sker for mig på Switch
Det sker på mobil, når jeg ikke er på WiFi. Guess jeg burde skifte luftfartstilstand og se, om det vil bryde dødsløbet.
Jeg går altid hurtigt ind i indstillinger, slukker og tænder igen, og venter på, at WiFi’et genopretter forbindelsen. Det koster mig ofte tid, men jeg kan i det mindste spille.
Jeg troede det kun var mig, det er ret befriende. Upvote for synlighed.
Dette er sket for mig siden midt i sæson X. Jeg har postet det mange gange, men har aldrig fået svar.
Sket for mig dagligt ![]()
Det gælder ikke kun mobil, det er også på pc
Tjek dine servere, din matchmaking-region kan være sat til et område med høj ping, skift manuelt til den rigtige server og genstart spillet.
Det er sket for mig utallige gange, det eneste der virkede var at skifte router. Jeg slukker WiFi og tænder det igen, men har samme problem næste spil. Jeg ved ikke, hvad der forårsager det, men jeg føler for dig, bro.
Det sker for mig hele tiden, jeg ved stadig ikke hvorfor.
Det sker for mig også
Dette er noget, det konkurrenceteam er irriteret over. Benjy fik dette midt i slutningen af kampen, alle oplever det.
Desuden går min ping fra 100 til 190 hver 60. sekund lol.
Lignende ting, men mine knapper registrerer nogle gange ikke, og jeg er nødt til at gå til notifikationer og tilbage til Fortnite for at løse det.
Du har 0 pakker til download. Det kan være dit WiFi, eller du bruger måske en VPN. Eller det kan være en sjælden fejl.