Guide me in the right direction: Best way to setup remote access to Jellyfin Server?

Hej, jeg er helt ny til unraid og har brug for hjælp til at vælge den rigtige måde at oprette forbindelse til Jellyfin og Unraid eksternt uden for mit LAN. Jeg er ret uerfaren med netværk og lærer stadig, hvordan man opsætter tingene. Jeg har i øjeblikket NordVPN. Jeg havde brug for en måde at forbinde min qbittorent-container til en vpn, så den måde, jeg lærte, var at lave en NordLynx-container og forbinde mine andre containere til den. Det lykkedes for mig, og qbittorent er forbundet med NordLynx-protokollen.

Men jeg vil gerne vide nu, er der en måde at opsætte min jellyfin-servercontainer med NordLynx/NordVPN, så jeg kan få adgang til den uden for mit netværk? Hvis der ikke er, hvad er den enkleste måde at opsætte fjernadgang til min server på? Kan nogen pege mig i den rigtige retning? Undskyld, hvis dette er et rigtig noob-spørgsmål, men jeg har læst så mange fora og bliver overvældet af information. Skal bare vide, hvor jeg skal starte.