Hjælp med konstant udlogning ved genstarter

Jeg kører Nord på en computer, som jeg kun fjernstyrer. Derfor kan jeg ikke have internet kill switch opsat (tab af VPN vil betyde tab af fjernforbindelse). Som en midlertidig løsning får jeg den til at lukke visse apps ned, når forbindelsen er væk. Men dette virker ikke, når min PC genstarter, og Nord logger mig ud (hvilket sker hele tiden). Så skal jeg logge ind, og VPN er dermed slukket, men da det aldrig har været tændt ved genstart, kører apps, jeg har sat til at lukke, videre uanfægtet. Dette er et problem, da min PC kører uden beskyttelse og er helt ukendt for mig. Hvordan kan jeg sikre, at jeg ikke bliver konstant udlogget, eller sikre, at app-luk kan fungere selv efter en opstart, når Nord logger mig ud?

Det kan være værd at kontakte Nords support for at fejlfinde eller i det mindste holde dem opdateret i tilfælde af, at det er en fejl.

Windows-appen har været virkelig dårlig siden de seneste “opdateringer”. Det er næsten umuligt at forblive forbundet med konstante log-outs, disconnects, og nogle gange tager det en time at oprette forbindelse igen. Jeg fortryder, at jeg fornyede for to år.