Hva skal jeg gjøre? Jeg har nettopp meldt meg på, men jeg får denne advarselen, og jeg har 0 GB data. Men jeg har ikke gjort noe, bare registrert meg og lagt ved e-posten min.
Prøv å bruke en VPN når du registrerer deg.
Så, jeg hadde faktisk det samme problemet i dag. Jeg vurderer fortsatt gode VPN-er, så jeg tenkte å bruke Windscribe litt mens jeg tenker over det. Dette sendte support meg:
"Hei,
Takk for at du kontaktet Windscribe Support.
Din IP-adresse er knyttet til minst (26) kontoer.
Å opprette flere kontoer for å omgå båndbreddebegrensninger, anses som et alvorlig brudd på våre vilkår.
Derfor er kontoen din og alle tilknyttede kontoer sperret.
Vennligst forklar hvorfor dette er tilfelle, så kan vi vurdere å fjerne blokken.
Vennlig hilsen,
Krishna"
Det jeg *mener* skjedde er at jeg registrerte meg mens jeg brukte VeePN Chrome-utvidelsen. Jeg føler at flere kontoer sannsynligvis ble opprettet av folk som gjør lignende, så IP-adressene fra den serveren ser ut til å misbruke Windscribe (eller kanskje noen faktisk gjorde det). Jeg venter på å høre tilbake fra dem om denne teorien.
Jeg har ingen innsikt i det, men ut fra meldingen, selv om det ikke var dine handlinger som førte til dette (“tidligere misbrukende oppførsel fra ditt nettverk” kan ha kommet fra noen du aldri har møtt, avhengig av hva de mener med “ditt nettverk”), er alternativene dine å bruke en annen gratisleverandør eller betale for en Pro-konto. Kanskje noen her har et tip som kan hjelpe deg å få fjernet blokkeringslenken, men… det er heller ikke sikkert.
Ring supportteamet og be dem om å gi deg en skjermdump og spør om de kan spesifisere noe.
Har de fortsatt livstidskjøpsalternativet? Hvis ja, gjør det bare.
Bruk VPN for å registrere deg for VPN
Oppdatering: Ingen ytterligere kommunikasjon, og de har heller ikke oppdatert noen saker, MEN det ser ut til at jeg hadde rett ettersom datamengden min er blitt fikset, og innloggingsfeilene eller blokkeringsproblemet er borte. Så husk dette hvis du ser en lignende feil, og IKKE bruk en VPN for å registrere deg for en VPN, tydeligvis lol