IVPN's Taknemmelighedsindlæg

I denne uge købte jeg IVPN for at prøve det, det er en fantastisk VPN at bruge, har et godt udvalg af servere, en fantastisk Adblocking-funktion, og har god support for split tunneling og kill switch-funktionerne.

VPN’en er billig i begge planer (undtagen Monthly Pro-planen, som er standardprisen for de fleste VPN’er på 10 dollars) og kan gøre nok for almindelig brug, ligesom Mullvad.

Jeg testede torrenting-hastigheden, og den er meget god, selvom portforwarding er fjernet.

Det eneste problem er, at der er vanskeligheder med at logge ind i Saudi-Arabien på Windows 11, selvom du kan bruge en anden VPN eller opsætte Wireguard-konfiguration baseret på iVPN for at logge ind på IVPN-klienten.

Great job til teamet for at arbejde på IVPN, og fællesskabet er hjælpsomt, når der er problemer, der skal løses.

Ærligt talt, sammenlignet med open source VPN’er som Proton og Mullvad, er IVPN en undervurderet VPN, hvilket giver ros til dets ærlighed og hvor åbent og gennemsigtigt det er.

IVPN er en slags skjult perle blandt VPN-udbydere. En lavprofil VPN sammenlignet med Proton Tech og Mullvad…prisen vil holde mange væk, men de har en solid abonnentbase, der værdsætter, hvad de gør.

Det eneste irritation er, jeg blev overrasket over at se, at live chat-funktionen for nylig blev fjernet, uendeligt? Det var rart at have en repræsentant tilgængelig næsten i realtid på hverdage og (nogle gange i weekenden), hvis der var brug for hjælp. Det ville være en skam, hvis denne hjælpsomme funktion forsvinder for altid.

IVPN var ret god for mig, men det var en nedtur, at portforwarding blev fjernet.

Vi kan ikke sige med sikkerhed, om det er midlertidigt endnu, vi vil evaluere det i de kommende uger. Du kan forvente hurtig (eller hurtigere) svartid via e-mail support.

Fjernelse af portforwarding var den bedste nedtur nogensinde.

Jeg kan se, hvordan det kan være, at flere live forespørgsler kan binde kundesupporten en smule, jeg er lige blevet vant til at have Jordan til at svare næsten øjeblikkeligt via Rocket Chat. Jeg er sikker på, at det vil være i orden uanset.