Jeg er nysgerrig på, hvad I vil gøre ucanon?
Beslutninger… beslutninger…
Hmmmmm…
nej fuck leafy kom ud af her
Lad Sunny være nødt til at flytte væk øjeblikkeligt ærligt talt.
Mari spiller trommer og Sunny spiller en elektrisk guitar. Endelig duet, men bare virkelig satan-metal
Ærligt i mit hoved kan jeg godt lide at tro, at efter hospitalscenen beslutter Sunny’s mor sig for ikke at flytte væk, og han får lov til at blive med sine venner.
Ulykken skete aldrig, og alle lever et lykkeligt og tilfredsstillende liv .
Scenen, hvor Kel (den mest atletiske person i gruppen) opfordrer drengen med en drukningsfobi til at redde Basil. Jeg mener, hvorfor.
Beskrivelserne af sandhedsalbumet (mørkt album). Hvis jeg skulle kritisere et punkt i historien, er det de beskrivelser, fordi det fører til Basil bliver misforstået som en, der pludselig foreslog at gøre det til Mari ud af ingenting, men det er ikke tilfældet i min mening/ hovedcanon /fortolkning.
ADVARSEL: DET er MEGET MØRK
“Hvor slemt kan det være?”
Svar: Meget slemt. Jeg advarede dig.
! Hvis du ser på spillets symbolik, vises Basil som den eneste, der går tabt i sort plads. Sort plads er den sindstilstand, hvor Sunny’s mørke tanker bor. !<
! Det sorte lyspære er bogstaveligt talt i Sunny’s sind. Men ideen er ikke præcis hans. !<
Nej.
! Grunden til at Sunny lider, og hvorfor lyspæren er der, er fordi Sunny havde ideen om at tage sit liv lang tid tilbage. Denne idé dukkede op helt i starten, hvor Sunny faktisk kastede violinen ud af frustration, ude af stand til at følge med, “noget bag ham”. !<
! Basil så det i rædsel, da “noget bag ham”, hans ønske om at begå det ondskabsfulde, idet han følte, at han ikke var god nok, får Mari til at falde, mens Sunny raser, følende at Mari ikke forstår.
Dette gør selvfølgelig situationen værre, og som tingene udfolder sig, mumler Sunny for at skjule forbrydelsen, da det kom krasjende ned, og langsomt indså, hvad han havde gjort. !<
! Basil er rædselsslagen og kender Sunny bedst. Han var uheldigvis vidne til det hele og blev bange for Sunny. Han ønskede ikke, at Sunny skulle dø, og fik ham til at foreslå at skjule det, ligesom Basil selv havde forestillet sig, at Sunny ville forsøge at dø. !<
! Sunny var ikke i stand til at tænke, og han gik med på det, og da han opdagede, at det blev endnu værre, blev han klar over, at han havde gjort noget, hvilket nu var blandet med Mari, en påmindelse om, hvad han havde gjort. !<
! En mareridtsagtig, forvredet vogter, der ikke ville lade ham dø, fordi det ville minde ham om, hvad han havde gjort mod hende. !<
Men dette er en slags fortolkning, som prøver at passe bedst muligt på beskrivelserne, men jeg ved det ikke. Jeg kan også tolke det til andre teorier, men dette er den, der giver mest ‘fornuft’ for mig.
Ville passe Basil’s personlighed bedre end fortolkningen ‘forfærdelig forslag ud af ingenting’, som jeg har set i lang tid.
Da violin, det hele førte til en katastrofe