Jeg har spillet COD siden dag én hvert år i tusindvis af timer, jeg er en hardcore fan. Men at gøre spillet umuligt at spille, kun fordi jeg havde et "godt spil", og at sætte færdigheder før ping, det får mig til at trække mig væk, det er ikke en god ting

Jeg har spillet COD siden dag én hvert år i tusindvis af timer, jeg er en hardcore fan. Men at gøre spillet umuligt at spille, kun fordi jeg havde et “godt spil”, og at sætte færdigheder før ping, det får mig til at trække mig væk, det er ikke en god ting

Dette er ærligt talt det første CoD siden det originale Modern Warfare, jeg er stoppet med at spille efter 48 timers spilletid. Jeg kan bare ikke klare de dumme lobbyer længere. Det er irriterende, fordi jeg elsker miljøet og hvordan spillet spiller, men dette system ødelægger helt spiloplevelsen for mig.

Jeg er helt enig, men at have en streng NAT-type hjælper ikke præcis problemet.

Jeg har aldrig haft så dårlig ping. Uanset hvor godt jeg spiller. Det er ikke normalt og ikke fordi matchmaking. Det er et internetproblem med dig.

Der er næsten ingen chance for at komme på en server med 359 ms ping. Det er dit internet. Du får heller ikke dette ping, når du forbinder til Japan. Du har enten dårligt internet, eller den server suger.