Hej! Jeg har lige konfigureret ProtonVPN manuelt på Windows med IKEv2, det fungerer perfekt, men er der en måde at få det til at køre ‘altid’, som kill switch-funktionen på mobilappen? Så den kan forhindre IP-lækager osv.
Nej, den funktion er kun tilgængelig med ProtonVPN Windows-appen.
Den bedste måde at få det til at fungere som en kill switch er faktisk at skaffe en VPN med auto kill switch-funktioner ![]()
![]()
Jeg har prøvet Turbo VPN, den har auto kill switch og virker på Windows.
Åh, jeg forstår, desværre kører min bærbare computer på et Windows ARM-baseret system, derfor kan jeg ikke installere klienten, forhåbentlig kan Windows udvikle noget lignende i fremtiden til IKEv2.
Åh, jeg bruger desværre en Microsoft ARM-processor, aktuelt i BETA for 64-bit apps. Så jeg kan ikke installere VPN-klienter på min Surface lige nu, da de alle er 64-bit.
Har det stadig alle funktionerne i standard Windows 10? Jeg spekulerer på, om man bare kan recompilere ProtonVPN Windows og målrette ARM-arkitekturen.
Ja, selvfølgelig! Det kører 99,9% af 32-bit programmer designet til Windows, så en 32-bit version af ProtonVPN ville være tilstrækkelig. Hvis jeg tilmelder mig Windows Insider, kan jeg beta-testes 64-bit apps (ProtonVPN), selvom der sandsynligvis vil være bugs. Hvad angår specifikationer osv., er det en Surface Pro X, der kører Windows ARM med Q2-chip.
Hvis du kontakter support, måske har de en løsning til dig.
Desværre understøtter den manuelle IKEv2-forbindelsesmetode ikke Kill Switch-funktionen. Vi har egentlig ikke foreslået workarounds til dette ![]()