Kill Switch / Always on VPN for Windows

Hej! Jeg har lige konfigureret ProtonVPN manuelt på Windows med IKEv2, det fungerer perfekt, men er der en måde at få det til at køre ‘altid’, som kill switch-funktionen på mobilappen? Så den kan forhindre IP-lækager osv.

Nej, den funktion er kun tilgængelig med ProtonVPN Windows-appen.

Den bedste måde at få det til at fungere som en kill switch er faktisk at skaffe en VPN med auto kill switch-funktioner :joy::joy::joy: Jeg har prøvet Turbo VPN, den har auto kill switch og virker på Windows.

Åh, jeg forstår, desværre kører min bærbare computer på et Windows ARM-baseret system, derfor kan jeg ikke installere klienten, forhåbentlig kan Windows udvikle noget lignende i fremtiden til IKEv2.

Åh, jeg bruger desværre en Microsoft ARM-processor, aktuelt i BETA for 64-bit apps. Så jeg kan ikke installere VPN-klienter på min Surface lige nu, da de alle er 64-bit.

Har det stadig alle funktionerne i standard Windows 10? Jeg spekulerer på, om man bare kan recompilere ProtonVPN Windows og målrette ARM-arkitekturen.

Ja, selvfølgelig! Det kører 99,9% af 32-bit programmer designet til Windows, så en 32-bit version af ProtonVPN ville være tilstrækkelig. Hvis jeg tilmelder mig Windows Insider, kan jeg beta-testes 64-bit apps (ProtonVPN), selvom der sandsynligvis vil være bugs. Hvad angår specifikationer osv., er det en Surface Pro X, der kører Windows ARM med Q2-chip.

Hvis du kontakter support, måske har de en løsning til dig.

Desværre understøtter den manuelle IKEv2-forbindelsesmetode ikke Kill Switch-funktionen. Vi har egentlig ikke foreslået workarounds til dette :frowning: