Kan ikke tage mere af det her, jeg er nødt til at finde en måde at VPN til min Apple TV for fremtidige løb. Det drama, menneskelighed, taktikker og historie, der er blevet skabt i denne tour, er blevet overgået af Teejays tåbelige observationer, Liggetts kognitive mangler og en fuldstændig overdrevet amerikansk rider-udstilling, hvilket er skammeligt.
Ingen dækning af Bardets sidste kørsel. Ingen dækning af Cavendishs sidste kørsel. Ingen interviews med dem eller Carapaz. Liggett var knap nok bevidst under Girmays første historiske sejr. Skamløse angreb på Pogis karakter for unødvendigt drama, mens man ignorerer detaljer som Pogis, der giver en bidon tilbage til Vingegaard blot for at være retfærdig.
Alt dette for latterligt hype af Matteo Jorgensen som en slags international cykeltitan. Formodentlig mere elegant end Pogi, selvom han petitn rob team UAE for at stjæle et enkelt KOM-point, selv efter holdkammerater sagde, lad ham beholde det.
Her er ingen påmindelser om, at Vingegaard sidste år ydmygede alle med en ‘uhuman’ ‘ikke fra denne planet’-time trial og en 7-minutters føring på Pogi, men at arbejde for en 5-minutters føring er på en eller anden måde usmageligt og grådigt.
Deres set er grimt. Deres dragter er grimt. Deres grafik er overdreven og grim. Men set fra et professionelt perspektiv er det pinligt at se Eurosport-klip senere på dagen på Instagram med interviews, der ikke bliver klippet af, meget mere professionelt, indsigtsfuldt og med en bredere, mindre tåbelig amerikansk centreret tilgang til turen. De har endda kvinder, der giver perspektiv! Det er 2024!
TL;DR NBC Sports’ dækning er ren lidelse, og det er året, det gik op for mig.