Netflix Via VPN

Hej team, min kæreste er vild med britiske bageprogrammer, som jeg forstår kun er tilgængelige på den amerikanske version af Netflix. Vi har Google TV og ProtonVPN (premium-abonnement) derpå og bor i New Zealand. Netflix fungerer perfekt, og jeg kan se alt indhold fra USA, men jeg kan ikke se bageprogrammet. Det er det * eneste * program, der ikke vises på Netflix, når vi bruger VPN. Jeg har prøvet at skifte servere til UK, USA, og når vi bruger VPN’en og opretter forbindelse til New Zealand-serveren, kører Netflix i amerikansk tilstand. Jeg er så forvirret over, hvorfor dette sker.

Det interessante er, at vi har VPN’en aktiveret på hendes telefon, og den er tilsluttet New Zealand-serveren, og her kan vi se det britiske bageprogram og se det uden problemer.

Har I nogen ide om, hvordan man kan løse dette problem? Vi vil helst se det på tv’et fremfor på telefonen.

Tak

Ok, jeg lavede en test og tilmeldte mig en prøveperiode af NordVPN, og det fungerer uden problemer med Netflix. Min formodning er, at Netflix kan opdage ProtonVPN og derfor fjerner de programmer, den ikke kan vise i New Zealand. Forhåbentlig kan ProtonVPN løse dette en dag. (Så jeg må skifte udbyder for nu af.) Forhåbentlig kan dette hjælpe nogen.

Vi understøtter de lokaliserede versioner af Netflix i de lande, der er nævnt i vores supportartikel om dette emne: https://protonvpn.com/support/watch-netflix-with-vpn/.

Vi vil videreformidle din forespørgsel til det relevante team, så vi kan overveje at udvide støtten for den lokaliserede version af Netflix i New Zealand også.

Ah, godt, jeg var ikke klar over det. Tak fordi du pegede det ud! Jeg vil bestemt elske, hvis New Zealand er dækket på et tidspunkt. Tak for svaret.