Ny til kryptovaluta og markederne, har i øjeblikket en crypto.com-konto, men jeg ved ikke, hvordan jeg har det med markedet, undrer mig over, hvilke markeder I bruger til at købe nano, og om der er nogle, der er bedre end andre? Nogle giver særlige tilbud ved opbevaring eller køb? Tak for alle oplysninger!
Kraken har været den nemmeste for mig
Du kan købe USD Tether på Coinbase, og derefter sende det til binance.us (kun kryptovalutabørs) for at købe din XNO. Der er ingen væsentlige tilbud ved køb, og ingen særlig tilføjelse er værd at undvære opsyn med din tegnebog - at hæve fra markedet til Natrium eller lignende tegnebog er ideelt.
Kraken, Binance, Crypto.com bør alle fungere. Jeg vil anbefale at hæve til din egen tegnebog!
Jeg bruger Bitvavo. Coinex virkede også uden problemer for mig.
Hvor end du beslutter dig for at købe, lad være med altid at lade dine kryptovaluta på børsen. Hæv altid til din egen kolde tegnebog. Husk: ikke dine nøgler, ikke din kryptovaluta!
Ikke sikker. Jeg har altid brugt Kraken og Binance.
Binance. Ikke sikker på restriktioner i dit land, jeg tror, at hvis du er i USA, bør du bruge binance.us
Crypto.com - kommer fra en nano-wale
Jeg vil foreslå Binance, da det har været det letteste for mig.
Jeg køber fra folk, og jeg accepterer nano som betaling for mit arbejde, så… Jeg ser faktisk ikke så meget på børser.
Kraken er den bedste imo. Jeg har brugt den i årevis.
Desværre er Kraken ikke tilgængelig i min stat, fordi de ikke betaler nogle statslige gebyrer
Så simpelt skal jeg bare bruge crypto.com til at købe nano og derefter flytte det til en separat tegnebog? Kender du nogen tegnebøger, jeg kan bruge med andre coins også, den du anbefaler er kun nano-baseret?
Jeg bruger crypto.com og vil nok få en kold tegnebog snart
Jeg bor i Washington, og jeg tror, de er uenige om begge dele
Jeg bor i en af de få stater, hvor Binance ikke fungerer
+1 for Cake, det er nok den bedste multi-tegnebog med Nano.
Det siger jeg, jeg vil anbefale Natrium. Du kan bare downloade Natrium og gå til www.nanodrop.io for at prøve det (helt gratis), og du vil se, hvorfor vi anbefaler det, det er en meget stilfuld tegnebog og oplevelse.
Cake Wallet kan holde flere coins, inklusive Nano, og den har gode anmeldelser. Sørg for at gemme dine tegnebogs frø sikkert!
Super, ja, det er nok en god idé.
Du kan sætte Nano op med Nano Ledger S: How to use the Ledger Nano in Nault | Nault Docs