Jeg har prøvet flere forslag:
Manuel registrering
Port forwarding og deaktivering af VPN
Genstart router og ps5
Ryd appens cache og data.
Er det bare, at jeg ikke kan bruge psplay på to separate Android-enheder på det samme netværk?
Jeg bruger også et mesh-router.
Jeg havde ingen problemer med at registrere ps5 på android-boksen.
Jeg har selv en 4k fire TV-stick. Alt fungerer som forventet, så dette er helt sikkert ikke en app- eller enhedsproblem. Har du allerede registreret PSPlay med din PlayStation på din Fire TV-stick?
Redigering: hvis du bare spiller lokalt, behøver du ikke VPN-tjenester eller port-forwarding-indstillinger. Sørg for, at din Fire TV-stick er på samme netværk som din PlayStation, og deaktiver alle VPN-tjenester. Hvis det stadig ikke fungerer, skal du manuelt tilføje IP-adressen til din PlayStation.
Jeg er forvirret her. Du købte appen for at spille på en enhed, der tilsluttes dit TV. Din PS5 tilsluttes også et TV, så hvorfor er der en mellemmand?
Tak for det hurtige svar. Så jeg købte appen i Google Play butikken på min Chromecast (samme netværk), registreringen gik problemfrit, spil osv.
30 minutter senere købte jeg appen via Amazon App Store (Firestick 4k, samme netværk), og appen kunne ikke finde PS5. Gennemgik PS-netværksportalen, loggede ind og fik hele tiden fejlmeddelelsen (kan ikke finde PS5). Prøvede begge måder at registrere, inklusive manuel med IP-adressen.
Jeg vil genstarte Firestick for at se, om det løser problemet.