Spørgsmål om Enterprise One Click VPN?

Hey guys, så jeg undersøgte, hvordan jeg aktiverer MFA, når jeg opretter forbindelse til min L2TP VPN til mit netværk, og jeg så, at nogen nævnte at ansøge om UID og gøre det der. Så gjorde jeg det, i håb om, at det ville være en måde at bruge deres app til blot at få MFA for L2TP. Men det viser sig, at jeg helt kan fjerne L2TP, og fordi jeg bruger en gratis UID-konto, kan jeg lave en et-klik VPN tilbage til netværket. Så mit spørgsmål er: hvordan virker dette helt præcist? Virker det fordi teleport er tændt? Det autentificerer mig, så der er ingen brugernavn/password på min UDM, set ud fra en VPN-tilslutning, fordi alt andet er slukket undtagen teleport. Så er én-klik VPN sikkert? Og jeg forstår ikke, hvad én-klik wifi gør, kan nogen forklare det? Jeg ved ikke engang, hvordan man slukker det, da det som standard er tændt. Jeg er den eneste bruger, men jeg prøvede bare at holde VPN-delen sikker. Tak!

Hej! Tak fordi du postede på r/Ubiquiti!

Dette subreddit er her for at give uofficiel teknisk support til folk, der bruger eller ønsker at dykke ned i verden af Ubiquiti-produkter. Hvis du ikke allerede har været detaljeret i dit indlæg, så tag dig tid til at redigere det og tilføje så mange nyttige detaljer som muligt.

Læs og forstå venligst reglerne i sidebjælken, da indlæg og kommentarer, der overtræder dem, vil blive fjernet. Placer alt uden for emnet i den ugentlige off-topic tråd, der er fastgjort øverst i subreddit.

Hvis du ser folk sprede misinformation, forsøge at forvirre andre, eller anden upassende adfærd, så rapportér det!

Jeg er en bot, og denne handling blev udført automatisk. Kontakt venligst moderatorerne af dette subreddit, hvis du har spørgsmål eller bekymringer.