Spørgsmål til brugere af express vpn på stake i USA

Jeg bruger i øjeblikket express vpn for at få adgang til stake fra USA. Jeg har tjent lidt, men det var først for nylig, jeg begyndte at undersøge de juridiske konsekvenser af det. Gambling og at opbevare pengene i stake er én ting. Jeg overfører til min voyager-konto, og jeg kan ikke finde noget, der specifikt gælder for det. Jeg spekulerer på, om der er noget, jeg bør være bekymret for med hensyn til lovligheden. Hvis jeg betaler mine skatter, når jeg sælger, burde jeg så være i orden?

Du er fin, du skal tænke på det som at sende og modtage crypto. Der er ingen måde for nogen at vide noget blot ved hjælpe af crypto-adressen, fordi det er decentraliseret.

Når du hæver eller deponerer, så brug ikke en børs. Brug først en midlertidig wallet. Hvis du bruger en børs, kan det føre til, at du bliver udelukket fra den børs.

Tak fordi du poster i /r/onlinegambling! Hvis du er ny her, så husk at læse reglerne i sidelinjen. Glem ikke at abonnere!

Jeg er en bot, og denne handling blev udført automatisk. Kontakt venligst moderatorerne af dette subreddit, hvis du har spørgsmål eller bekymringer.

Hvad med streamere og youtubere fra USA, der laver videoer om brug af disse websites? Hvordan slipper de uden problemer?

Har du nogle gode forslag? Jeg er klar til at skifte, hvis det vil spare mig besvær i længden, og du er godt informeret.

Jeg tænkte på at bruge MetaMask, men kunne ikke finde noget om det vedrørende gambling. Exodus fungerer super godt og er det, jeg bruger. Hurtig at komme i gang med og meget hurtigt med transaktioner.

Exodus, breadwallet og blockchain er tre gode wallets.