Spotify fix that seems to work(for me atleast)

1. Afinstaller den nuværende modded Spotify apk

2. Installer ProtonVPN fra PlayStore og Spotify version 8.10.11.96 fra modyolo. Jeg prøvede at bruge XManager Spotify, men det virkede ikke

3. Åbn ProtonVPN og fortsæt som gæst, prøv at oprette forbindelse til Japan (Japan fungerede for mig, så jeg anbefaler det)

4. Åbn https://www.spotify.com i browseren og naviger til Konto > Rediger profil>Skift land eller region og skift det til Japan. (Det skulle vise dit nuværende land og VPN-land)

5. Åbn den modded Spotify-app og log ind på din konto (glem ikke at være på VPN)

6. Nyd… Husk, at du altid skal være på VPN for, at sange vises og afspilles… Hvis du deaktiverer det, opstår det samme problem… (Hvis du ved et uheld deaktiverer det… Bare aktiver det igen, og det skulle virke)

Hvis der er noget problem… Så ved jeg ikke… Vi er pirater… Lær at sejle på havene selv… Rejsen er aldrig let

Hvad er der galt med xManager? For mig fungerer det bare. Placering er Tyskland

Ser også ud til, at UK & Irland fungerer for nu.

Jeg vil prøve VPN-metoden senere. Mødte det samme problem tilbage i februar 2018, og overlevede det, efter ca. 1 uge begyndte nye modifikationer at fungere. Gætter på, at vi bare skal vente og se denne gang også.