Tik Tok-mønter virker til at være mere værd, når du køber dem end, når du bruger dem. Jeg handler $50 USD for 3303 mønter. Men når jeg vil bruge dem, $50 USD = 5052 mønter. Kan nogen få dette regnestykke til at gå op? For det virker som en fidus.
Det eneste jeg kan tænke på er, at TikTok tager en procentdel af møntsalgene, og det er fakta. Måske er det beløb, du ser, når du giver mønterne ud, det influencer faktisk får? Jeg ved det ikke for sikkert, men det er en tanke.
Jeg prøver at gøre det samme. Jeg vil bruge $20 på at promovere min video. Det siger 20 = 2021 mønter, men 2021 mønter vil koste mig omkring $50.
TikTok’s vilkår og betingelser er, at de kan udelukke din konto uden grund. Og du mister de penge, du har brugt. Pas på.
Jeg brugte $249 på mønter, kørte annoncer for i alt $100, og på en eller anden måde er min saldo kun $74. Jeg har sendt tre e-mails til dem, og de svarer med generiske svar om, hvordan man tjekker min saldo. Jeg forstår ikke, hvordan $149 blev til $74, men det er noget møg.
TikTok tager omkring 50% fra amerikanere. Hvis folk hjælper flygtninge, beholder TikTok 70%, og flygtningen får kun 30%.
Du kan få det fra mange platforme, men jeg vil anbefale Grand Coinz.
Hjælp, jeg har brug for 420 mønter på TikTok.
Hej
TikTok tager omkring 50%(lidt mindre). Det betyder, at $50 er omkring $25-35 for skaberne.
Hej, jeg ved ikke, om det stadig er relevant. Men for alle mine TikTok-konti kan jeg bruge de oprindelige dollars direkte til annoncer uden at købe mønter. Men for én konto er jeg stadig nødt til at købe vanvittigt dyre mønter, især når jeg kan se, at jeg får markant mindre rækkevidde for den samme mængde som med mine andre konti, der bruger dollarbalance.
Alle mine konti er baseret i USA. Jeg kan ikke finde noget på nettet. Hjælp venligst, hvis du ved noget.
Jeg ved ikke, om nogen har anbefalet det, men du kan købe mønter til 33% mindre, hvis du går til desktop-versionen af TikTok. Og de er virkelig snedige, jeg synes, det er en fidus. Man skulle tro, de tjener nok penge ved at beholde 65%-70% af alle gaver i nogle lande! Utroligt.
Køb mønterne via hjemmesiden. Apple opkræver et gebyr, når du køber via appen.
Hvem pokker bruger penge på TikTok?
Ja… det giver mening, men ikke helt. Det faktum, at promoveringen er denomineret i USD, selvom du ikke kan betale i USD, men skal købe mønterne først, og at mønterne skifter værdi i forhold til USD, føles det mere som en bevidst forsøg på at forvirre dig til at bruge mere penge. Jeg kan ikke tænke på nogen anden grund til at gøre det på denne måde, og det er nyt, også. De brugte tidligere at denominerer i TikTok-mønter til kampagner.