Tilbage til tidligere version

Version 1.16 brød noget arbejdsflow, jeg havde… Jeg bruger split tunneling, og har en tjeneste, der forbinder gennem VPN-tunnelen… Og en anden tjeneste, der taler med den tjeneste… 1.16 brød det (det ser ud til), så jeg vil gerne gå tilbage til 1.15…

Jeg prøvede at installere 1.15, men det fortsætter ikke, fordi jeg allerede har en nyere version… Er der noget problem med at afinstallere 1.16, så jeg kan installere 1.15?

Split tunneling-implementeringen kan forstyrre eksisterende firewall eller antivirusprogrammer installeret på din enhed. Kan du give os besked, hvis du kører en bestemt firewall, og om deaktivering af den løser problemet?
Vi har set en sag, hvor AV (Sophos) forstyrrede vores split-tunneling-implementering, og alle applikationer, der blev udelukket fra ProtonVPN, mistede internetforbindelsen.
Hvis problemet fortsætter, skal vi indsamle flere oplysninger om din konfiguration, så kontakt os venligst via følgende link: https://protonvpn.com/support-form. I ticketen vil vi sætte pris på, hvis du kan fortælle oss, hvilke tjenester du bruger med split-tunneling, samt hvilke protokoller (UDP eller TCP) du bruger, så vi kan reproducere og hjælpe dig med at løse dette problem.

Jeg kan ikke lade være med at være meget interesseret i split tunneling. Jeg bruger en Mac og har altid ledt efter noget, der grundlæggende tvinger en udvalgt app til ikke at bruge VPN. Har du nogle anbefalinger? Hvordan gør I det i jeres tilfælde? Tak

Jeg bruger bare standardfirewallen i Windows 10. UDP-protokol.

Hvis jeg slukker VPN’en, fungerer alt fint.

Det handler om, at når et program er sat til at arbejde med split tunneling inden for VPN, er det nu (tilsyneladende) ikke muligt for en anden tjeneste på din PC at oprette forbindelse til den. Enten via localhost eller IP’en på localhost.

Nå, indtil dette, ville jeg bestemt have anbefalet ProtonVPN. Ikke fordi jeg ikke gør det lige nu, men jeg er bekymret for, at noget ser ud til at have ændret sig i split tunneling i 1.16. (Eller foreslår du, at Proton ikke understøtter split tunneling på Mac?)
Sandheden er, jeg gjorde en del research, før jeg besluttede mig for Proton. I sidste ende, hvis du køber en VPN, bør du få en, der ikke kompromitterer sikkerheden… Og ingen andre rakte virkelig højere end ProtonVPN… I hvert fald for mig.

Hej, kan du venligst give os besked, hvis du har kontaktet vores supportteam, så vi kan se nærmere på dette problem?