Prøv at finde mere informerede meninger. Han har kun spillet i “et par timer”, ifølge egne ord. KR-fællesskabet roser ikke spillet. Grafikken er god, kampene er kedelige, bevægelser er klodsede. Og ifølge den generelle mening - er spillet kedeligt. Folk har allerede nået max niveau og afslører alle fejl.
Det er faktisk ret sjovt. Jeg lavede netop wolf hunting contest, det er ret grundlæggende, men stadig sjovt, hehe. ![]()
Ja, jeg ved ikke, hvorfor jeg får L2-vibes fra dette spil så meget. Absolut også godt for mig.
Traditionel varsel-WASD som ArcheAge eller GW.
Efter at have spillet mere, vil jeg sige, at kampene er meget bedre, end jeg først troede. At lære at undvige med Q er ret vigtigt og åbner for interessante vinkler i kamp.
Det sagt, spiller jeg dolke/kilebue, så undvigen er nok mere relevant der. Men måske er spell Q også nyttigt på andre måder.
ExitLag omdirigerer bare din nuværende IP gennem Korea.
En VPN masker din IP og giver dig en ny.
Undskyld, at jeg ikke har taget højde for meningen hos dem, der ville have autoplay og skyndte sig at færdiggøre det på udgivelsesdagen.
Her for at rapportere, at spillet bliver bedre efter yderligere 10 timers spil. Kampene er sjove, bevægelse er nem, og spillet er fantastisk.
Ha’ en god dag.
Selvfølgelig siger KR, det er kedeligt, når de blev slået hårdt i PVP. Hvordan taber man mod spillere med 200 ping, haha.
Har hverken spillet. Er det virkelig kun WASD?
Det er lidt trist, hvis ja, jeg kan ikke lide WASD i MMO’er.
Jeg vil tage meningen fra en, der skynder sig til slutspillet og oplever alle systemer i spillet, i modsætning til en, der har spillet 2 timer. I første tilfælde får du en mening fra en tryhard. Hvis du tror det modsatte, er du enten ny i MMORPGs eller fuld af kopium, du ønsker, at spillet skal være godt, og alle der siger noget andet, ender med at have ret, er bare forkerte. Du lyver kun for dig selv.
Og nej, de er ikke de mennesker, der ønskede autoplay, nu trækker du bare lort ud af røven. Ingen ønskede autoplay, derfor blev det fjernet, haha.
Ja, strengt WASD. Du kan prøve det og se, om du kan lide det. Det ser ud til at være normen nu med nye MMO’er, undtagen (ARPG).
Du er jo nødt til at bevise dit punkt. Lad mig se dig spille BDO eller New World? Ah, New World. Haha.
Gatekeepers i dag.
Du er så sur, haha. Dette spil vil være en spøgelsesby 6 måneder efter udgivelsen. Nyd det.
Nogle projiceringer.