What er de løsning på dette problem? Har I nogen go-to?
Mens det er i orden at stille spørgsmål om spillet her på Road, så overvej venligst at stille meget simple spørgsmål i vores ugentlige Spørgsmål & Svar Megatråd.
Hvis dit spørgsmål er blevet besvaret, så kommenter “ANSWERED” (med store bogstaver), og postens flair vil angive, at dit spørgsmål er blevet besvaret. Dette vil gøre det lettere for andre med det samme spørgsmål at finde svaret, eller for moderatorerne at fjerne tråden, hvis den ikke længere er nødvendig.
Tak! ![]()
Jeg er en bot, og denne handling blev udført automatisk. Kontakt venligst moderatorerne af dette subreddit, hvis du har spørgsmål eller bekymringer.
Du bør alligevel ikke bruge PTC-konti. Ingen to-faktor.
Tilføj et Google-login til dine flere PTC-konti (og det er grunden til, du får den fejl - det sker kun, når du skifter PTC-konti for ofte), og så vil du ikke støde på det (det sker ikke med nogen anden login-metode undtagen PTC).
PTC-login siden er begyndt at bruge en ny sikkerhedsforanstaltning, hvor den vil blokere en enhed, når du logger ind flere gange i træk inden for kort tid. Jeg tror, det er omkring seks eller syv gange, så hvis du prøver at få adgang til PTC-login på det antal gange, vil der komme fejl 15. Det er sandsynligvis ment som en forhindring for bots.
Skift af IP-adresser (ved at bruge en VPN) giver dig også seks eller syv flere logins, hvorefter den IP vil blive blokeret midlertidigt. Efter et par timer resetter blokken, og du kan tilgå PTC-login igen.
Da en stor del af verden netop har justeret deres ur med en time, kan det være problemet.
Har din enhed været justeret? (hvis du er i et relevant område)
Hvis ikke, kan det være din IP-adresse. Hvis det er muligt, prøv at få en ny, eller vent 30 minutter til en time og prøv igen.
Genstart din router, hvis du bruger wifi.
Hvad gjorde du med denne fejl? Jeg støder på det samme.
Jeg løste dette problem i dag ved at bruge en privat browsertabs.
Lad mig gætte? Du har logget ind og ud af Pokémon GO på samme enhed (samme konto eller flere forskellige konti) mange gange inden for kort tid?
Prøv ikke at bruge en VPN, skifte IP osv. Jeg tror, det er bundet til din individuelle enhed og vil fortsætte med at flagge denne fejl, selv hvis du skifter IP.
Vent et par timer og prøv igen, den fejl bør forsvinde.
Så desværre er det den nye virkelighed. Hvert gang du logger ind mere end 7 gange, låser den op. Den eneste løsning er at få en VPN tilsluttet din telefon og logge ind på den måde.
Så bare ingenting og vent?