Hjælp med at vælge VPN-tjeneste

Hej! Jeg er ny, når det kommer til VPN’er og hvordan de virker, men jeg har brugt Bitdefender VPN. Jeg har overvejet at bruge Tor, men jeg har hørt, at der er mange beskyttelser, man bør have for at bruge det sikkert, og jeg ved ikke, om Bitdefender VPN har det.

Mit spørgsmål er: Kan jeg blive ved med at bruge Bitdefender VPN uden problemer, eller er det bedre at få en anden VPN med mere privatliv? Jeg har hørt, at Mullvad er et fremragende valg, men er det det værd?

Jeg tror ikke, du kan bruge Tor til torrent, og selv da ville det være VANVITTIGT langsomt

Mullvad er det, jeg bruger. Klientside-software er open source, serverside er open source, og de har et revisionssystem, der forsøger at bevise, at de faktisk kører den offentlige viste serverkode på deres servere. Du kan også betale dit månedlige gebyr ved at sende kontanter med posten.

Jeg bruger en billig server til 10 dollar om året og hoster min egen VPN

Se r/vpnreviews, men brug absolut ikke Bitdefenders VPN.

Den nuværende VPN-anbefaling er Mullvad, men jeg opfordrer dig til at lave din egen research, for at vælge en udbyder, men også for at forstå, hvad en VPN gør, og vigtigst af alt, ikke kan gøre.

Jeg har brugt mange VPN’er gennem de sidste 10 år, og efter min mening er Mullvad den bedste med hensyn til pris, privatlivspolitik og service.

Mullvad. Punktum. Det bedste der findes.

I hvilket land bor du?

Jeg bruger personligt Nord VPN, og det er fantastisk for normale mennesker, men jeg har ofte måttet slukke for det for at få adgang til streamingindhold som Disney Plus. Når mit abonnement udløber, skifter jeg til Mullvad.

Åh undskyld, jeg troede, Tor var en generel betegnelse. Jeg planlægger at bruge qBittorrent. Det er bare, at jeg ikke ved, om Bitdefender VPN er nok til det.

Deres gennemsigtighed er virkelig imponerende, hver anmeldelse jeg læser, siger altid, hvor overraskede de er over, hvor åbne de er. Det ville give mig ro i sindet, at det ikke bliver sporet til mig.

Jeg så også, at man kan betale med posten haha. Jeg er ikke alt for bekymret for at blive kendt, jeg har en VPN, men jeg sætter virkelig pris på, at det giver valget.

Jeg overvejede en af de der, men jeg så et indlæg, der sagde, at der var et problem. Dette indlæg handler om det, men det er 9 måneder gammelt, så det kan have været løst.

Ærligt talt har denne subreddit vendt mig om på, hvilken VPN jeg skal bruge, fordi hver anmeldelsesside svor, at NordVPN var den bedste, blot for at her at sige, at det er en løgn. Jeg ved, at anmeldere kan blive bestukket, men det skræmmer mig at dette er så udbredt.

Hvilken server bruger du? Det er super billigt for et år.

Det lyder tillokkende for mig, men jeg er for ny til at gøre det. Måske vil jeg læse mere om det en dag og prøve det, men lige nu vil jeg gerne blive ved med en virksomhed, der ved, hvad de laver.

Jeg forstår, ja, jeg ser en generel consensus om, at det er bedst for privatlivets fred. Jeg vil prøve det snart, og hvis det fungerer, vil jeg måske skifte VPN. Af ren nysgerrighed, ved du om at have en VPN også blokerer trackers? Bitdefender VPN havde en mulighed for at blokere dem, så jeg undrer mig, om det ikke er inkluderet, når du bruger en VPN?

Fra mit forståelse er det bedste Mullvad

Tor er en browser. Ikke beregnet til torrenting. Det er sådan, du får adgang til hjemmesider, der ikke er på det åbne internet. Du kan få adgang til .onion hjemmesider (darkwebben) ved hjælp af det. Du bør virkelig ikke bruge Tor OG en VPN sammen.

Hvis du skal torrent, er Mullvad vejen at gå. Jeg bruger det, og kunne ikke være gladere!

Øh, det afhænger af, om dit land/Internetudbyder er kendt for at bekymre sig, så ja brug en VPN, jeg ved ikke meget om Bitdefender, men sørg for, at det har en god track record og ikke er kendt for at være shady, hvis ja, så brug det, jeg ved næsten ingenting om det og bruger Mullvad). Tjek om din internetudbyder/land bekymrer sig, hvis ikke, så gør det ikke så meget, hvis ja, og du er paranoid, så er Mullvad et godt privatlivsvalg, men du behøver det egentlig ikke, hvis alt du vil er at torrent.

Yup, ud fra hvad jeg har set i dette fællesskab, er Mullvad en af de bedste. Jeg er bare paranoide, fordi jeg ikke vil ende med et problem. Lydbøger er mit mål, så det er ikke engang en stor ting, men jeg synes stadig, det er rart at have ekstra forholdsregler, fordi internettet bliver meget farligt, hvis man træder forkert.

Deres antivirus er meget anerkendt, og deres anmeldelser for VPN er også gode. Men de har nogle logs og mangler nogle muligheder, der anbefales, når man torrenting. Jeg ved, at mit land bekymrer sig, og ja, jeg er paranoid over det haha.

Hm, jeg vil ikke kun bruge det til torrenting, jeg kan lide at have en VPN på, når jeg kan, så jeg kan få mere ud af det. Jeg bruger ikke streamingtjenester, så jeg er ikke interesseret i regionslåste shows. Jeg overvejer at købe en måned og afbryde, hvis jeg ikke ser stor forskel.

Tak for informationen, det hjælper virkelig!