Jeg lavede 50.000 sportsvæddemål i 2024 med 2 børn og et fuldtidsjob. AMA

Jeg lavede 50.000 sportsvæddemål i 2024 med 2 børn og et fuldtidsjob. AMA

Damn… imponerende. Begynd at fade Fodbold lol

Fik du begrænset din gevinst? Tillykke, da de fleste taber.

Mind explaining how you bet or make your picks? Sharing is caring

Tillykke, dude. Jeg er på 17k, og mit råd til alle er at stoppe med 20 ben parlays og førstescorer. Fokuser på money line og hold øje med skadesrapport og vejrrapporter :saluting_face:

Hvordan vælger du dine spil? Og hvad er din gennemsnitsstørrelse nu på straight Bets?

Hvorfor skjulte du dit Pikkit navn???

Du er under .500 på alle sportsgrene. Er det de fleste af dine bets parlays?

Jeg tabte 1.347 dollars med en kone, datter, hund og 3 fisk

Del endelig nogle spil, jeg har ikke vundet nær så meget :laughing:

LOL. Fodbold er det eneste, jeg satser på. Jeg gætter på, at jeg bare donerer til draftkings, indtil jeg finder en lettere sport.

Redigér: faktisk spørgsmål, hvorfor tror du, fodbold var mindre succesfuldt for dig?

Ingen spørgsmål, kun tillykke! Her er til et succesfuldt 2025!

Det er fantastisk, tillykke op. Lad os håbe, 2025 bliver det samme.

Dette er mit mål, at supplere min fuldtidsjob. 50k er virkelig godt. Jeg håber bare at tjene 1k ekstra om måneden

Hvor meget satsede du over det sidste år, der gav dig de 50.000 dollars fortjeneste? Og hvad er din sædvanlige enhedsindsats?

Hvor ofte trækker du ud, sammenlignet med bare at lade det ligge?

Har du nogensinde væddet på e-sport, bror? Start med at studere det, hvis du er åben for det. Det er utroligt, hvor mange super-underdogs der vinder hver dag i det marked. Altid i lavincentivturneringer også. For let at forudsige.

Hvordan researcher du 20 bets om dagen med to andre jobs???

Bruger du nogle apps eller ressourcer? Jeg er ved at blive træt af at tabe

Folk spørger mig, hvad jeg ville gøre, hvis jeg vandt penge som det sportsvæddemål! Har I ikke set prisen på dagpasning, shiiiiiiiii

12.000 bets på et år? Det er som 33 bets om dagen. Du er en degenerat :saluting_face: