No free online streaming on Jio / Hotstar

No free online streaming on Jio / Hotstar

PAISA LEKE QUALITY SUDHAR DO!! AB “fREE HAI CHALTA HAI” KA BAHANA NAHI CHALEGAAAAA

149₹ for 3 month is not a bad deal but Quality should be 1080p not 720p

vi som forbruger er gjort dumme af disse streaming platforme jeg har hotstar premium stadig jeg får annoncer mellem hver over så hvad er forskellen mellem gratis forbruger og betalt

149 for 3 måneder er det værd, jeg håber de holder det reklamefrit

shi to hai yrr 149 me 3 mahine marvel bhi aur saare match bhi saath me

At se se TV kan man se IPL bedre end Jio app. Og mange af dem, der ser Cricket/PL har allerede Hotstar-abonnement.

Det er ok piratsteder er bedre

bare brug https://me.webcric.com/ eller https://crichd.com.co/crichd13012025 . måske installer en gratis vpn, og du er klar til at gå

Tilbage til tv gætter jeg

Ikke dårligt prisen er meget rimelig

Nyhedslink link

I49 for 3 måneder ikke dårlig tilbud

Telegram pe crichype links vil blive fundet fuld HD 1080p, jeg ville hellere bruge det

Reklamer er i orden på fjernsyn, fordi vi er vant til det.. men på telefonen er brugeroplevelsen irriterende..

hvad er forfærdelig app #jiohotstar …uden abonnement kan jeg ikke se noget,ambani folk er så slemme med at snyde folk

149 for 3 måneder, med reklamer efter hver 5. minut + 720p kvalitet, jeg tror, at ambani narret alle denne gang også,

1.før gav IPL og film, tv-shows, på jio cinema i et år gratis med reklamer.

1. Introducerede 30 rs-planer og 89 rs-planer, til dem, der ønsker reklamefri oplevelse.

Indtil denne tidsplan for 2023-24 blev brugere knyttet til platformen, og mange begyndte også at købe små planer osv.

Ifølge rapporter havde mere end 20 millioner betalende abonnenter indtil december 2024.

1. Firmaet narre folk her: fusionerer med hotstar og øger priserne 5 gange, nu må folk, der har set IPL gratis i 2 år, købe det igen..

Også ambani narret folk med denne samme strategi med jio dataplans…

smartcric baseret ekte

da jeg havde kabel derhjemme, betalte jeg ik’ til star sports? derefter kom der også annoncer. Ingenting har ændret sig