Så, om SEED Freedom

Det her er ved at nå niveauerne for shitposting, hornyness og den gode slags fanservice, der ikke burde være muligt, og jeg elsker det. Gik fra at hade SEED til at tolerere det i Destiny, men hold da op, denne film fik mig til at elske CE-ting.

Den måde jeg sparkede med benene som en skolepige under den sidste kamp på, burde ikke være tilladt, og jeg vil gøre det igen. Jeg tror ikke, jeg har haft brug for mere end en aktiv hjernecelle til at se den, og det er det, der gør den til en af de bedste film i franchisen efter min mening. Virkelig topfiktion, 12/10, vil se den igen.

(TLDR: dum film => fantastisk film, gå og se den, hvis du ikke har)

Det der Shin-ansigt…

“Når mig og drengene vil lave en lille ballade”

Eller “Mig hvis de annoncerer Starwing Paradox II”

Movie Shin er meget bedre end hans Seed Destiny-version. Den glade, heldige, hvalpeagtige attitude lol.

Denne film er min introduktion til væbnet perversion, jeg fik et godt grin ud af det øjeblik

Jeg kan huske, da Seed Freedom blev annonceret, jeg tænkte ikke alt for meget over det, da jeg ikke havde set seed endnu.

Så gik jeg til en lokal anime-konvent, og en af boderne promoverede seed freedom med et citat.

“Du er i mit hjerte. Er jeg i dit?”

Den overdramatiske linje er den eneste grund til, at jeg valgte at se seed, seed destiny, og filmen, når den bliver streamet.

Hele biografen blev hyper, da Shinn fik Destiny

Jeg gad godt at se den, men jeg tror ikke, jeg kan lige nu i UK. Ingen af streamingtjenesterne, min familie har, har den film.

Prøver igen i morgen, men det er super irriterende, hvordan nye ting er omstridt. Hvorfor er det forbudt at støtte den officielle udgivelse!?

Jeg tror ikke, jeg har haft brug for mere end en aktiv hjernecelle til at se den

Det er ikke en god ting

“Commander Yamato, med din tilladelse, vil jeg gerne lave noget ekstremt ondt (som surfer/skater slang).”

“Jeg er færdig med at give dem handicaps”

Ingen tanker at finde, bare SHINN