Ved et uheld tilføjede tusindvis af VPN-servere til min iPhone

Hvordan fjerner jeg dem alle uden at skulle gå ind i hver profil manuelt? Der er sandsynligvis hundreder eller tusinder af dem. Det ville være umuligt at fjerne dem alle manuelt.
Under arkivinstallationen blev min iPhone-skærm endda sort med et snurrende hjul flere gange, og telefonen lukket til sidst helt ned.

Jeg er oprigtigt nysgerrig efter hvordan helvede dette skete?

På de sjældne gange, jeg har tilføjet en VPN-profil, har jeg været nødt til manuel at gøre det, og godkende hver enkelt.

Hvad hvis du afinstallerer Wireguard-appen?

Har du en gammel iCloud-backup… hvis ja, gendan den til den gamle…

AirVPNs hjemmeside lavede et arkiv, efter jeg havde valgt de forskellige landes placeringer, uden at forstå, at der ville være hundreder af servere i arkivet. Jeg fulgte derefter vejledningen og tilføjede arkivet til Wireguard, og så begyndte iOS at få et anfald, skærmen blev gentagne gange sort, med et snurrende hjul, og da den til sidst kom tilbage, flimrede ikonerne på startskærmen. Det var vildt… Jeg var nødt til at tvinge telefonen til at lukke ned.
Jeg fandt en måde at fjerne alle serverne på én gang inde i Wireguard i stedet for iOS, der er en mulighed for at vælge alle og slette…